Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2007

Γράφουμε καμιά μαλακία να περνάει η ώρα...

Στέλναμε τους στίχους μας μέσ' απ' τον αέρα,
η νύχτα να στους ψιθυρίσει κρυφά στ' αφτί.
Από το αίμα της ψυχής μας ήταν γραμμένα,
μα τους ξεχνούσες με το φως κάθε πρωί.

Υπήρχαν κι άλλοι που τους έκρυψε ο χρόνος.
Λέξεις δικές μας ήτανε και αυτές,
που μας στις έδωσε με βάσανο ο πόνος
από πληγές παλιές κι εφήμερες χαρές.

Κι άλλοι τόσοι, που σκονιστήκαν σε συρτάρια,
που τους διάβασε μονάχα ο Θεός,
μιλάγαν για έρωτα και για αγάπης χάδια.
Κανείς δε νοιάστηκε αν δε τους είδε ήλιου φως.

Άλλωστε οι στοίχοι μας νηφάλιοι δεν ήτω.
Ήτω δαιμόνια μεθυσμένα από τον πόνο,
εξορισμένα από του Θεού τον οίκο,
ψυχορραγούν, καθώς ξεχνιούνται με τον χρόνο.

Χύθηκαν δάκρυα, νερώσαν τα τετράδια μας
και τα φύλλα τους εγίνηκανε νωπά,
ξεθώριασαν όλα τα γράμματα μας
κι όλες οι λέξεις μας χάθηκαν στο πουθενά.

Ποιός θα νοιαστεί για εκείνες τις εικόνες,
που χάθηκαν και δεν υπάρχουν πια;
Αφού υπήρξαν κι άλλοι μέσα στους αιώνες,
που έγραψαν για πράγματα εξίσου τρελά.

Άλλωστε οι στοίχοι μας νηφάλιοι δεν ήτω.
Ήτω δαιμόνια μεθυσμένα από τον πόνο,
εξορισμένα από του Θεού τον οίκο,
ψυχορραγούν, καθώς ξεχνιούνται με τον χρόνο.

6 σχόλια:

Bliss είπε...

auto to les malakia twra?;/

Ανώνυμος είπε...

Αυτό αναρωτιόμουν κι εγώ...

Little A είπε...

Μην υποτιμάς έτσι τον εαυτό σου.

r3b3t0skil0 είπε...

-αγαπητή μου bliss και φίλτατε ακατέργαστε, ο τίτλος έχει σαρκαστικό ύφος και δεν απευθύνεται στο δημιούργημα, μα κάπου αλλού.

--γλυκυτάτη μου little_a, δεν με υποτιμώ βρε. (όχι πολύ τουλάχιστον :P)

Τώρα τελευταία έχω ξεφύγει λιγάκι. Δεν είναι τίποτα, θα περάσει! :)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Nα περάσει γρήγορα γιατί τύπους σαν κι εσένα τους έχουμε ανάγκη! Καλημέρα!

r3b3t0skil0 είπε...

Μη μου λες τέτοια και ψωνίζομαι! :P
Πάντως δεν έχω κάτι το ξεχωριστό για να με έχει κάποιος ανάγκη! :)