Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2007

Ξανά Άλλαξα Template

Για άλλη μια φόρα άλλαξα το template.
Ότι και να κάνω, στο τέλος κάτι με χαλάει... Αλλά αυτή την φορά πιστεύω πως έκανα κάτι καλό. Εμένα πάντως μου αρέσει... Και το προηγούμενο που είχα φιάξει, μου άρεσε και το κράτησα μια βδομάδα σχεδόν. :-p Αυτό ελπίζω να το κρατήσω περισσότερο.

Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες διαπνέομαι από δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και αυτό με οδηγεί σε μια πνευματική ανύψωση! (Αφήστε με να ψωνιστώ, λεμεεεεέ! :-p )

Τώρα που είμαι στα πάνω μου, όποιος θέλει να το αλλάξω το template να μου το πει... Πως είναι κείνος στον A που αλλάζει σπίτια;... E, εγώ θα αλλάζω templates! :-p

Άντε, με τις υγείες μου..!!! :-)


Υ.Γ. Σοβατίσματα δεν κάνω, τα έχω κόψει! ;-p

2 σχόλια:

Mona Sax είπε...

κάπως έτσι σε φανταζόμουν κι εγώ!
άξιος...άξιος!!!!!

r3b3t0skil0 είπε...

πολύ φαντασία έχεις :P
Να 'σαι καλά! :)