Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2007

Ο Πισής Μου Γριπιάσθηκε

Πριν δυο μέρες, ο Αντιβάριους, εντόπισε ένα ιωμένο αρχειάκι και το έσβησα. Από τότε τα windows πότε ανοίγουν, πότε όχι (ίσως δεν ανοίγουν επειδή έχει κρύο). Ενώ φορτώνουν, βαράνε μια παύση τετάρτου και μετά εμφανίζεται μια μπλε οθόνη με δίαφορα αλαμπουρνέζικα. Πριν λίγο, ο Αντιβάριους, βρήκε κι άλλο ιωμένο αρχείο. Μάλλον έπεσε επιδημία.
Εδώ και δυο μέρες έχω πυρετό. Δεν ξέρω αν κόλλησα από τον Πισή, ή αν τον κόλλησα εγώ. :-P

Εντωμεταξύ (μάλλον άσχετο), από χτες όταν μπαίνω στο Gmail δεν μπορώ να συνομιλήσω με τις "Άμεσες Επαφές" μου. Λέει πως η δυνατότητα συζητήσεως έχει απενεργοποιηθεί, ενώ εγώ δεν έχω απενεργοποιήσει τίποτα. Από κάτω από αυτό, μου γράφει: Η σύνδεσή σας παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα ή ο διαχειριστής του δικτύου σας δεν επιτρέπει τη Gmail συζήτηση. Δεν ξέρω τι παίζει και δεν είμαι σε φάση να σκεφτώ!

Άντε Πισάκο, περαστικά μας (αν και σε βλέπω να χρειάζεσαι νοσηλεία)!

Ένα ακόμα άσχετο: Άλλαξα ξανά template :P

4 σχόλια:

Little A είπε...

Περαστικά σας!

Mona Sax είπε...

περαστικά
άντε να δούμε και με τα template που θα καταλήξεις....:)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ωχ! Πυρετό έ; Χάλια! Λοιπόν καλέ μου: πολλούς χυμούς στημένο πορτοκάλι, αν πονάει & ο λαιμός σου τσαγάκι με μέλι, πιες & καμμιά ασπιρινούλα, σε τέτοιες περιπτώσεις καλό κάνει. Όσο για το PC σου, μη σκας, σαν πιστός φίλος σου συμπαραστέκεται! Γίνε εσύ καλά & τον κοιτάς μετά! Άντε βρε, γρήγορη ανάρρωση σου εύχομαι! Και στους δυό σας!

r3b3t0skil0 είπε...

- little a, ευχαριστώ καλή μου. :)

- σκιά, να είσαι καλά βρε αναφτροθήλαίο! :P
Όσο για το template, όσο υπάρχει όρεξη θα κάνω κι άλλες αλλαγές. Έτσι όπως το έχω τώρα, τυφλώνει λιγάκι :P

- ηλιαχτίδα, μαμάκα, ευχαριστώ για τις συμβουλές σου! :)
Τα τσαγάκια τα έχω τιμήσει δεόντως! :P