Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2007

Τι Είμαι;

Αναρωτιέσαι τι είμαι, ε;
Και γω σήμερα το έμαθα που βρήκα τον γενέθλιο ζωδιακό μου χαρτί...
Είμαι Τοξότης με Ωροσκόπο Αιγόκερο και Μεσουράνημα (τι είναι τούτο;) Ζυγό!!!
Επιτέλους ανακάλυψα ότι είμαι κάτι!!!

Έχω: Ήλιο, Δία, Ποσειδώνα και Ουρανό στον Τοξότη. Σελήνη και Ερμής στον Αιγόκερο. Άρης στον Ζυγό. Λίλιθ στον Υδροχόο. Αφροδίτη,Κρόνο και Πλούτωνα στον Σκορπιό. Και τα μυαλά στα κάγκελα!

Η Αφροδίτη μου τράβηξε την προσοχή...

Η Αφροδίτη είναι ο πλανήτης ο οποίος ευθύνεται για την αγάπη, την αρμονία και την αισθητική μας. Οι συνεργασίες, οι σχέσεις και ο γάμος αντιστοιχούν επίσης στον πλανήτη αυτό. Η τέχνη, όπως και ο κόσμος της ομορφιάς και της μόδας ανήκουν σε αυτήν .

Αφροδίτη στον Σκορπιό.

Μια καρδιά που θεωρεί τον έρωτα πολύ σοβαρή υπόθεση. Αγαπά με πάθος, ένταση και πίστη. Καθώς παρασύρετε από το πάθος ,γίνετε κτητική και δημιουργεί συχνές σκηνές ζήλιας. Θα προτιμούσε να έχει ένα δεσμό που θα κρατούσε μια ολόκληρη ζωή. Θεωρεί την ερωτική ικανοποίηση πολύ βασική για την σχέση. Οι άντρες έλκονται από μυστήριο τύπο γυναίκας, που να τους δίνει την αίσθηση ότι μια τέτοια έλξη ήταν μοιραία. Οι γυναίκες έλκονται από ισχυρούς και δεσποτικούς άνδρες. Αδυναμίες: εάν είναι απογοητευμένοι ή εξαπατημένοι από τον έρωτά τους, μπορεί να γίνουν εκδικητικοί και πικρόχολοι. Μισεί το πρόσωπο που χρησιμοποίησε την αγάπη τους. Η ζηλοτυπία μπορεί να γίνει τόσο ισχυρή όσο το μίσος.

Εγώ είμαι αυτό;
Ρε, λες; :-P

Δεν υπάρχουν σχόλια: