Τρίτη 6 Μαρτίου 2007

Βρήκα την οστεοθήκη του Ιησού


Το καλοκαίρι, καθώς έσκαβα στον κήπο μου για να θάψω ένα κόκκαλο, άρχισα να αισθάνομαι κάτι σκληρό στα νύχια μου. Ήταν μια μαρμάρινη οστεοθήκη. Την ξέθαψα αμέσως και την άνοιξα. Ήταν γεμάτη κόκκαλα! Με το που τα είδα, είπα φωναχτά: "Ω Χριστέ μου... κοίτα πόσα κόκκαλα! Είναι όλα δικά μου! ". Εκείνη την στιγμή τα κόκκαλα άρχισαν να τρίζουν... Ξαφνιάστηκα! Τότε, είδα ένα όραμα. Ήταν ο Ιησούς με έναν άσπρο χιτώνα και μου είπε: "Βρομώσκυλο, μη τα φας! Είναι δικά μου τα οστά! Τα οστά του Κυρίου σου! ... Άσε που δεν είναι και νόστιμα, τους έχουν ρουφήξει το μεδούλι οι ρασοφόροι βρικόλακες.". Τότε γονάτισα, έκανα τον σταυρό μου και το όραμα τελείωσε. Αφού εξέτασα την οστεοθήκη, είδα πως έγραφε στην δεξιά πλευρά: "Wow my Jesus Christ!". "Wow, my Jesus Christ", φώναξα!

Αν και η ανακάλυψη έγινε το καλοκαίρι, περίμενα να έρθει το Πάσχα να την δημοσιοποιήσω, γιατί μόνο τότε πουλάνε αυτά τα θέματα. Αλλά ρε γαμώτο, με πρόλαβε ο Terminator πάνω στον Τιτανικό!

Λίγο πιο πέρα, βρήκα και το χαμένο ευαγγέλιο του Επαμεινώνδα του προφήτη και ρεμπετομάρτυρα. Μεταξύ άλλων, το ευαγγέλιο λέγει: "Ω άνθρωπε, ζώο γεννιέσαι και ζώο πεθαίνεις! Τι κι αν περνάνε οι καιροί; Το ίδιο μαλάκας μένεις!"
Το ευαγγέλιο είναι γραμμένο στα αρχαία ελληνικά, αφού όλοι οι Ευαγγελιστές, οι περισσότεροι μαθητές του Χριστού (εκτός του Ιούδα) και η Παρθένος Μαρία ήταν ΈΛληνες (σύμφωνα με τον φυσικό, παραφυσικό, μεταφυσικό, προφήτη, αστρονόμο, αρχαιολόγο, ιστορικό, ερευνητή, εκδότη και πλασιέ Λιακό).

Τα ιστορικής και θρησκευτικής σημασίας ευρήματα εκθέτονται στον τόπο της ανασκαφής τους. Η είσοδος είναι 50 ευρώ. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και το αντίδωρο. Οι δωρεές είναι δεκτές, γιατί πρέπει να συνεχιστεί η ανασκαφή για να βρεθεί ο αληθινός τάφο Του και το "Άγιο Δισκοπότηρο".


Υ.Γ. Σε λίγο καιρό, κάποιοι θα προσπαθήσουν να αποδείξουν πως ο Ιησούς ήταν ο Απόλλωνας.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καταλαβαίνει και αγγλικά ο Χριστούλης; Γιατί εσύ του έλεγες wow και wow; Εξάσκηση των ξενόγλωσσων γνώσεων έκανες ή έτσι μουγκρίζεις συνήθως; :-Ρ

r3b3t0skil0 είπε...

Τσ τσ τσ... Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...!!!
Το "ουόου", στην βαρβαρικήν "wow", είναι αρχαίο ελληνικό προσφώνημα!