Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Nεοελληναράς

Κλάνω και φτύνω.
Σε γαμάω και χύνω.
Τρύπα ανέγγιχτη εγώ δεν αφήνω.

Τις μέρες κοιμάμαι,
τις νύχτες μεθάμε...
Τ' αρχίδια μου από το τρίψιμο πονάνε!

Τα πάντα τα ξέρω
και γνώμη εκφέρω.
Τα αγγλικά μου, με στιλ τα προφέρω.

Από μικρό παιδάκι
με ντύσαν αμερικανάκι.
Έχω απ' όλους το πιο μεγάλο πουλάκι!

Είμαι ωραίος,
θρασύς, θαρραλέος.
- Την πενικιλίνη, την ανακάλυψε ο Γαλιλαίος. -

Έχω και αμάξι,
μπαμπά φράγκα να στάξει
και στα γκομενάκια ξηγιέμαι "εντάξει"!

Στους δρόμους μαρσάρω,
στα φανάρια κορνάρω.
Επειδή είμαι αλάνι, την ζώνη μου δε φοράω.

Πολιτικές ανησυχίες
έχω, και αγωνίες,
γι'αυτό τα βράδια, για να κοιμηθώ, παίζω δυο μαλακίες.

Μου δώσαν πτυχίο,
μοντέρνο γραφείο.
Για καλύτερο μου φίλο έχω ηλεκτρoνικό ταχυδρομείο.

Έχω pc
με διπύρηνο επεξεργαστή,
για να παίζω sudoku και για ν' ακούω μουσική.

Φόρεσα γραβάτα,
για να μη με λένε μαλάκα.
Αγαπάω την φύση, γι'αυτό αγόρασα μια γάτα.

Επισκέπτομαι ψυχολόγο -
ψυχαναλυτή και αστρολόγο.
Την γη, την πατάω δίχως αιτία και λόγο.

Τα είδωλα μου βαμμένα,
μες σε κουτί κλεισμένα
και δε νοιάζονται καθόλου εκείνα για μένα.

Στην τέχνη έχω κλίση
κ' η μουσική έχει ξεκληρίσει.
Φοβάμαι να ξεχωρίζω την αγάπη απ' το γαμήσι.

Στα σκουπίδια εθισμένος,
από αγάπη στερημένος,
νεοελληναράς περήφανος, ξεφτιλισμένος!

4 σχόλια:

Μαριλένα Ρίζου είπε...

Φοβερό! Μόνο ο στίχος για τα είδωλα δεν μου άρεσε. Ποιά εννοείς;

r3b3t0skil0 είπε...

είδωλα = πρότυπα
βαμμένα = μακιγιαρισμένα
κουτί = tv

Ο σημερινός άνθρωπος έχει την κακιά συνήθεια να ταυτίζεται με ότι μπούρδα του πασάρουν απ΄την tv.

heart n soul είπε...

μ'αρέσει! Γράψε κι ένα για την Νεοελληνιδάρα :)

r3b3t0skil0 είπε...

Δεν με φτάνει το μελάνι... πρέπει να γράψω έπος! :P