Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Μου το 'χαν πει...

Μου είπαν: "καβάλησε έναν φελλό για να επιπλεύσεις
μέσα στον βούρκο μας, αλλιώς θα πνιγείς·
είσαι μικρός, πολύ μικρός για να παλέψεις
και στο σύστημα μας για να αντισταθείς."

Μου είπαν: "αν δεν συμβιβαστείς θα μείνεις μόνος,
θα μετανιώσεις που δεν έγινες αυτός -
αυτός που θέλαμε· ύστερα θα 'ρθει ο πόνος
που στα μάτια των άλλων θα φαίνεσαι τρελός."

Μα, εγώ, μονάχος με τα βουρκόνερα παλεύω
-κ' η ήττα θα 'ναι νίκη, γιατί 'ναι δική μου η επιλογή-,
των αξιών αρώματα ψάχνω για να έβρω,
για να ευφράνω αυτή την δύσοσμη ζωή.

*************************

Τώρα ξέρεις γιατί οι στίχοι μου μέλι δε στάζουν,
γιατί τα ονείρατα πλέον δεν με συγκινούν.
Οι προσδοκίες μου, με θεριά φαντάζουν
κ' οι σάπιες ιδέες τους, με θηρευτές που τις κυνηγούν.

2 σχόλια:

heart n soul είπε...

υπάρχουν και σύμμαχοι εκτός των θηρευτών, μην το ξεχνάτε :)

r3b3t0skil0 είπε...

Η αλήθεια είναι πως δε μου αρέσουν οι συμμαχίες, αν και καμία φορά είναι αναγκαίες... Αν κοιτάξεις στην ιστορία, συνήθως οι σύμμαχοι ή σε προδίδουν ή σε ρίχνουν στην μοιρασιά.