Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2007

Επαναστάτες του Εφτά

Επαναστάτησαν οι γλείφτες, οι ρουφιάνοι
και η τεχνολογία μες στο σπίτι μου τους βάνει.
Αγωνίζονται για το δίκιο του εργάτη,
του ανέργου, του φοιτητή, του αποστάτη...

Αναρχικές σημαίες σηκώσανε για μπαϊράκια
εκείνοι που στην Φωκίωνος ψωνίζαν αγοράκια,
οι αστράτευτοι, οι αυλικοί των υπουργείων,
τα ερπετά και οι βασιλιάδες των γελοίων.

Μέσα από νούμερα πουλάνε την συμπόνια,
από τσαντίρια και από χρυσωμένα σαλόνια.
Μες στα τσεμπέρια τους η μάσκα τους κριμένη
που απ' τον χρόνο δεν γίνηκε ξεθωριασμένη.

-Χαίρε, κοινό τον εσχάτων ποιμένων,
των ευτελών, των "ταπεινών", των πουλημένων·
σε βρήκανε απελπισμένο, τσακισμένο
και σ' έραναν με υποκρισία, βρε καημένο!

7 σχόλια:

Άντζελα είπε...

APISTEUTO POIHMATAKI!EUGE!

heart n soul είπε...

προτείνω συνεργασία με Terror X Crew! :)

heart n soul είπε...

αποκωδικοποίησέ μου πλιζ το εφτά :)

r3b3t0skil0 είπε...

- angelab23, να σαι καλά! :)

- heart n soul, οι TXC νομίζω πως πλέον λέγονται απλά Αρτέμης-Ευθύμης,
αλλά δεν μου άρεσαν ποτέ! :)
Εγώ μου πρότεινα συνεργασία με τον Θανάση Παπακωνσταντίνου, αλλά μου αρνήθηκα... Η αλήθεια είναι πως παίζω καλύτερο τζούρα από εκείνον και δεν ήθελα να νιώσει άσχημα! :P

εφτά: 2007 :P

heart n soul είπε...

αγαπητέ ρέμπετ, πρέπει να μας δώσετε ακουστικά δείγματα, ανεβάστε κάτι πλιζ :) Όσο για τους ΤΧC/Α-Ε, δώστε μια ευκαιρία στο "Να τους δω να τρέχουν", ίσως σας μεταπείσει!
ΥΓ Μα πείτε μου για το εφτά!

r3b3t0skil0 είπε...

Αγαπητή heart η soul, στο μέλλον ίσως δώσω κάποιο ηχητικό δείγμα. Όσον αφορά τους TXC, τους είχα δώσει πολλές ευκαιρίες στα 14 μου, τότε που δεν τους ήξερε ούτε η μάνα τους. Τώρα, είμαι 24... (Αχ, πως περνάνε έτσι τα άτιμα τα χρόνια...) Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως από τότε έχω βάλει και πολύ μυαλό... Τελοσπάντων...

Το εφτά λένε πως είναι μαγικός αριθμός. Μπορεί να συμβολίζει τα εφτά μικρά κατσικάκια, ή ακόμα τους εφτά νάνους μαζί ή χωρίς την Χιονάτη (που την ατίμασε το βασιλόπουλο, χωρίς το παραμύθι να μας διευκρινίζει αν έζησαν την λοιποί τους ζωή μαζί ή αν πήραν διαζύγιο). Σε αυτή την περίπτωση όμως, το εφτά συμβολίζει το 2007. :P

heart n soul είπε...

:)