Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

Περαστική

Ποιου Αχιλλέα το άρμα σε σέρνει
(έξω από μιας λησμονημένης πατρίδας τα ρυτιδιασμένα τείχη),
και ποια μοίρα τυφλή σ' εμένα σε φέρνει
(τώρα, που χαμογελώντας ειρωνικά με φλερτάρει η τύχη) ;

Δεν έχω τίποτα περίσσιο να σου προσφέρω,
μήτε το στέρνο μου χαρά, στα δυο να την μοιράσει·
στο σώμα, στην καρδιά πληγές φέρω
από αγάπη: παλιά ασθένεια, που δε λέει να περάσει·

καήκανε οι πόθοι μου, σαν τα δάσα,
απ' τους καπνούς, τους κόμπιασε, ώσπου τους κόπηκε η πνοή·
δεν έχω σε ποιον να γυρέψω μιαν ανάσα,
αφού κ' οι πιο στενοί μας φίλοι, ξένοι γίνονται και αυτοί!..

Μείνε αν θες, μα τίποτα μη ζητήσεις·
- είναι το πρόσωπο σου τόσο γλυκό, σα να είν' απ' αγγέλους καμωμένο! -
δε θέλω λόγια, να με παρηγορήσεις,
μονάχα να φύγεις, προτού να με αφήσεις νικημένο!

2 σχόλια:

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Όλοι καλέ μου, έχουμε κάτι σημαντικό να προσφέρουμε! Μην διστάζεις να το κάνεις κι εσύ...
Τα φιλιά μου

r3b3t0skil0 είπε...

Έχω δυο ευρώ και τριάντα λεπτά, τα θέλει κανείς; :P

Πλακίτσα κάνω! :)

Τις καλησπέρες και τα φιλία μου, ηλιαχτίδα μου!