Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

Τι κόσμος είναι αυτός, ρε φιλέ;

Την έχω αράξει, πίνω καφεδάκι και αναπολώ το παρελθόν... Θυμήθηκα ένα σκηνικό που είχε γίνει πριν ένα χρόνο περίπου στο Μοναστηράκι με μια κάργια και ένα πρεζάκι και μου 'χει μένει στο μυαλό.

Ήμουνα στα σκαλάκια έξω από τον σταθμό και περίμενα μια μαλακισμένη που με είχε στήσει. Λίγο πιο δίπλα μου, κάθονταν ένα πρεζάκι, αρκετά μεγαλύτερος από εμένα. Ανάμεσα στις σπονδές δίποδων που περνούσαν από μπροστά μας, ήταν και μια ξανθιά, γύρο στα τριάντα, που κρατούσε ένα τζιν ζακετάκι στα χέρια.

Έτσι όπως περπάταγε, το ξανθό βόδι, της έπεσε η ζακέτα από τα χέρια. Μέχρι να πάρει χαμπάρι τη της γίνετε και να γυρίσει πίσω για να πάρει το πεσμένο ζακετάκι της, είχε ήδη περπατήσει αρκετά μέτρα πιο μπροστά. Εν τω μεταξύ, το πρεζάκι είχε δει την πεσμένη ζακέτα. Έσκυψε, την πήρε και πηγαίνοντας προς το μέρος της ηλίθιας κατόχου της, άρχισε να την καθαρίζει γιατί είχε λερωθεί.

Η ξανθιά καριόλα, με το που είδε το τρέντι ζακετάκι της τα χερια ενός πρεζονιού, άρχισε να ουρλιάζει: "Δώσε μου την ζακέτα μου! Άσε κάτω την ζακέτα μου, ΤΏΡΑ!..". Τα περισσότερα βόδια που περνoύσαν από εκεί, κοντοστάθηκαν για λίγο και γύρισαν το βλέμμα τους και κοιτούσαν έντρομα το καλό, τζιν ζακετάκι της δεσποινίδος να είναι στα βρώμικα χέρια ένας πρεζονιού! (Άλλα βόδια - τα μεγαλύτερα- δεν παρακινήθηκαν από τις φωνές της δεσποινίδος ούτε καν να ρίξουν μια ματιά, να δουν αν συμβαίνει κάτι!) Ντροπιασμένο και απορημένο το πρεζόνι της απάντησε: "Μα, το καθαρίζω! Πως κάνεις έτσι;", ενώ το ξανθό του άρπαζε το ζακετάκι με θυμό από τα χέρια του.

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, αφού η ξανθιά δεσποινίς πήρε την ζακέτα της και έφυγε, το πρεζόνι γύρισε προς τα μένα και μου είπε: "Τι κόσμος είναι αυτός, ρε φιλέ; Ένα καλό πας να κάνεις και βρίσκεις και τον μπελά σου!". "Άντε, τι του λες τώρα;!", σκέφτηκα. Απλά κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και του είπα: "Γάμησε τα, φίλε... μη το ψάχνεις!".

Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους ανθρώπους που συναντούν στον δρόμο πρεζάκια και τους βλέπουν ή τους συμπεριφέρονται σα να είναι εγκληματίες ή εξωγήινοι! Αλήθεια, έχει σκεφτεί ποτέ κανείς τους το γιατί έχουν καταντήσει αυτοί έτσι; Μονό οι ίδιοι φταίνε για την κατάντια τους; Στην ίδια κοινωνία δε συμβιώνουμε;

5 σχόλια:

Άντζελα είπε...

ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ,ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ...ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΣΤΗ ΠΡΕΖΑ Η ΣΤΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ,ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ...

Mona Sax είπε...

Ξανθια!Τι περιμενεις!
Εγω στην θεση του θα τις ειχα χωσει ΤΑ μπινελίκια!

r3b3t0skil0 είπε...

- angelab23, ναί μωρέ...

- mona sax, δεν έχω καμία αμφιβολία περί αυτού... :P

heart n soul είπε...

mazi sou...

r3b3t0skil0 είπε...

:)