Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Αχ, κακόμοιρο σκυλάκι τι σου 'μελλε να πάθεις!

Σήμερα πήγα στον οδοντίατρο για να δει τον φρονιμίτη μου. Μου είπε πως βγαίνει στραβά και πιέζει τα μπροστινά δόντια και αν συνεχίσει να με ενοχλεί, να πάω σε γναθοχειρουργό να το βγάλω!

Καλά, με το που άκουσα "γναθοΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ", κάτι έπαθα... Πως να το πω...; φόβο... φρίκη... κατάθλιψη... απόγνωση...; Ίσως όλα από λίγο... μάλλον όλα από πολύ!

Εδώ καλά-καλά φοβάμαι να πάω στην οδοντίατρο μου που την ξέρω κιόλας, πως να πάω σε έναν ξένο που έχει και τον τίτλο "γναθοΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ"; Ε;

Θα το αφήσω για καμιά βδομάδα κι αν συνεχίσει έτσι, θα πάω να το βγάλω, αλλιώς δεν θα αφήσω κανέναν "γναθοπαπάρα" να μου πειράξει τον φρονιμίτη μου! Αν και φοβάμαι μήπως γίνει χειρότερα, αν το αφήσω!

Κουράγιο φρονιμιτάκο και δεν θα τους αφήσω να μας χωρίσουν! Κανένας δε θα σε πάρει απο εμένα! < :op

2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ενα εχω να σου πω...Κουραγιο και ευχομαι ο πονος να υποφερεται!!!

r3b3t0skil0 είπε...

Να σαι καλά, ρε φίλε!

Αν και σήμερα είμαι καλύτερα, τον χειρούργο όμως δεν τον γλιτώνω!