Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2007

Τα τελευταία νέα μας (επιγραμματικά):

α'. Δεν έχω όρεξη να γράφω.
β'. Έχω αϋπνίες. (πρωτοφανές!)
γ'. Πονάει το δόντι που είχα σφραγίσει τελευταία. (γαμώ την οδοντίατρο, την κάρια!)
δ'. Πήγα 5 μέρες διακοπές! (Όλεεε!)
ε'. Έχω υπαρξιακές ανησυχίες. (αυτό είναι παλιό)
στ'. Άρχισα να σκέφτομαι το μέλλον μου και αγχώνομαι. (άρχισα να σκέφτομαι! Γιουούπι!!!)
ζ'. Κάτι μου λείπει, διαρκώς!
η'. Δεν θα πάρουμε πτυχίο μέσα στα επόμενα δυο χιλιάδες χρόνια. Πρέπει επιτέλους να το χωνέψουμε!
θ'. Η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα που θα εξάγει ψητά ανθρώπινα παϊδάκια. (αυτό το άκουσα από έναν παππού)
ι'.Έρχονται οι εκλογές. (στον πούτσο μας)

Υ.Γ. Καλόν μήνα να έχουμε, και καλώς να μας... "μπει" ο Φθινόπωρος (αν έρθει ποτέ ξανά...)!

3 σχόλια:

maya είπε...

καλά πας. τίποτα το ανησυχητικό. θα περάσει.

θα είναι ωραίο φθινόπωρο. έτσι την είδα. ψάχνω για θετικές σκέψεις...
χ

Ανώνυμος είπε...

ela na kanoume pareaa....lovebythefire@hotmail.com

r3b3t0skil0 είπε...

- maya, ακόμα να περάσει! :)

- Ανώνυμε, μήπως είσαι gay; :P