Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Καλή χρονιά σας είπα; Όχι, δεν σας είπα!

(Αν και λίγο καθυστερημένα...) Καλή χρονιά να έχετε και μπόλικη υγεία!

Χάθηκα τώρα τελευταία, αλλά δεν σας ξέχασα. Για κάνα μήνα περίπου, ήμουνα χωρίς pc. Τα φτύσε ο επεξεργαστής, και μιας που ήθελε αναβάθμιση όλο το σύστημα, αποφάσισα να αγοράσω καινούριο pc.

Όταν από τα 1,6 GHz πηδάς στα 4 x 2,4 GHz, νιώθεις για τα καλά την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Εδώ και δέκα μέρες περίπου, που έχω το καινούριο pc, έλεγα συνέχεια: "θα κάτσω να γράψω κάτι", αλλά δεν με άφηναν το pro evolution και το need for speed. Είναι τρελά κολλήματα και τα δυο!

Αυτό το διάστημα που έλειπα συνέβησαν κοσμοϊστορικά γεγονότα! Δεν εννοώ φυσικά την αποκάλυψη του ροζ dvd, μήτε την σφαγή του Μάκη με τον Θέμο, ούτε τον θάνατο του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Το κοσμοϊστορικό γεγονός που συντάραξε την ζωή μου, είναι η εξαγωγή του φρονιμίτη μου!

Τον έβγαλα, επιτέλους!

Βέβαια, κατά την διάρκεια της εξαγωγής δεν κατάλαβα και πολλά. Μόνο όταν τον τράβαγε η ντοκτορέσα για να βγει και αυτός έκανε τον δύσκολο, τότε ένιωσα κάτι. Οι επόμενες 15 μέρες όμως, ήταν λίγο φριχτές! Ζούσα 15 μέρες με ράμματα μέσα στο στόμα μου. Φριχτή αίσθηση!.. Την περασμένη Τρίτη πήγα και τα έκοψα, και την επόμενη βδομάδα θα πάω ξανά στην καινούρια μου οδοντίατρο για να δει πως πάει το ούλο μου και γιατί χρειάζομαι τουλάχιστον ένα σφράγισμα (αν και το δόντι που με ενοχλεί είναι ήδη σφραγισμένο και νομίζω σε αυτές τις περιπτώσεις κάνουν απονεύρωση) ακόμα, για να ξεμπερδέψω από τον εφιάλτη των δοντιών. Λέω τουλάχιστον ένα σφράγισμα, γιατί μπορεί να μου κάνει και κανέναν καθαρισμό, αν χρειάζεται.

Α! Κάποια στιγμή πρέπει να βγάλω και τον απέναντι φρονιμίτη, γιατί βγαίνει και αυτός στραβά... Θα περάσω πάλι άλλο ένα μαρτύριο!

Αυτά τα ολίγα είναι τα νέα μας... Αν είχα και κανένα άλλο, "μ' αυτά και μ' αυτά", θα το είχα ξεχάσει!.. Από δω και πέρα, πιστεύω πως θα γράφω πιο τακτικά.

2 σχόλια:

Mona Sax είπε...

vre......vre....vre......
san ta xionia!!!!!!
:)

r3b3t0skil0 είπε...

:D