Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

K293485/0001-349603

Σκορπώ το σάλιο μου, σε ότι με χαλάει,
ενώ εσύ, πίσω απ' την πλάτη μου, γελάς.
Για μένα, μονάχα η ελευθερία μου μετράει,
ενώ για σένα οι στεναγμοί, που κρυφά μετράς.

Είναι το βλέμμα μου, καθάριο, ίσια στραμμένο,
ενώ το δικό σου, στραμμένο χάμω, φθονερό.
Ν' ανέβω γλύφοντας, εγώ δεν περιμένω,
ενώ εσύ, προσκυνάς τον κάθε μαλάκα, σαν θεό.

Φοράς σακάκι, με τους άλλους να ταιριάζεις,
φοράς γραβάτα, να μην φαίνεσαι διαφορετικός
από εκείνους, που σε μάθαν να διστάζεις
να σηκώνεις το κεφάλι - να ζεις σκυφτός.

Σκορπώ τον χρόνο μου, ψάχνοντας για εμένα,
ενώ εσύ τον χρόνο σου, τον υπολογίζεις με ευρώ.
Ψάχνω την αιτία, που βλέπω μάτια δακρυσμένα,
ενώ εσένα, αυτό σου φαίνεται χαζό.

Σκαρώνω λέξεις, το μυαλό σου μήπως ανοίξω,
ενώ σκαρώνεις σχέδια, στην τσέπη μου να μπεις.
Ψάχνω φωνή ορθή, για να την στηρίξω,
ενώ εσύ τρόπους, για να την εμπορεύτεις.

Καίγεσαι μέσα σ΄έναν παράδεισο στημένο,
μες σε μια κόλαση, που φαντάζει αρεστή·
είναι το μέλλον σου από άλλους προγραμματισμένο·
είσαι ένα νούμερο σε μια στατιστική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: