Τρίτη 3 Απριλίου 2007

Έφαγα Ήττα

Σήμερα ξανασυναντηθήκαμε "οι τρεις παίδες εν καμίνο" (reb, Ψηλός και Αδιόρθωτος) και πήγαμε σε ένα bar (ο Θεός να το κάνει...) που είχε δώσει ραντεβού ο Ψηλός με την "μεγαλοπουτάνα". Η μεγαλοπουτάνα μας είπε πως, οι μαυρούλες πηδιούνται χωρίς λεφτά με όποιον τους αρέσει! Ακόμα μας είπε πως, έφυγαν από την πόλη και πήγαν για δουλειά σε ένα χωριό.

Μετά από αυτά έφαγα ήττα! Νόμισα πως έκανα μεγάλη μαλακία που δεν πήρα την μαυρούλα τηλέφωνο!

............

Μετά από αρκετά ουίσκι, την πήρα (με το συμπάθιο)! Μου είπε πως είναι Αθήνα (μου είχε πει πως εκεί μένει, μαζί με την αδερφή της) και πως αύριο θα έρθει και θα με πάρει τηλέφωνο!

Ποια από τις δυο πουτάνες να πιστέψω, δε ξέρω! Πάντως, η "μεγαλοπουτάνα" φαίνεται πολύ ξηγημένη. [Ο Ψηλός τώρα πρέπει να την "γκέβει" (= κάνει παπάρα, μαζεύει τα ζουμιά!), αν και είναι για απόσυρση!]

Αν με πάρει αύριο τηλεφωνώ, θα κάτσω να με "περάσει" ένας λόχος! Συμβαίνει μια στις χίλιες: επαγγελματίας πουτάνα να παίρνει τηλέφωνο κάποιον που γνώρισε σαν "πελάτη" να πάει να την γαμήσει (αν μου κάτσει και αυτό... μετά θα τα έχω δει όλα!)!

Τα ξίδια δεν τελείωσαν σε κείνο το bar... είχαμε και συνέχεια...

Τώρα, (αφού είχα έναν μεθυσμένο να που παίρνει τα αφτιά με τις μαλακίες του, στο τελευταίο καφενείο που κάτσαμε να πιούμε) θα την πέσω να ξεραθώ, γιατί είμαι ολίγον τι κομμάτια!

Άντε νύχτες!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Koumpare egkepse o psilos telika o nomos tou saki epalitheytike kai me to parapano!!!Telika i gria kota exei to zoumi!!!!!!!!!!!!etoimasou gia tin mayri simera,kai ego gia tin poloneza!!!!!!Ante pali...

r3b3t0skil0 είπε...

Πάω να τα πλύνω! χαχαχαχαχαχαχαχα!