Κυριακή 1 Απριλίου 2007

Πήγαμε Για Μαλλί Και Φύγαμε Κουρεμένοι

Η χτεσινή νύχτα και το σημερινό ξημέρωμα, δεν ήταν Σάββατο του Λαζάρου και ξημερώματα Κυριακής των Βαΐων, αλλά η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου (μεγάλη η χάρη του).
Πριν λίγο γύρισα από την βραδινή κραιπάλη και αυτό που έζησα δεν θέλω να το ξαναζήσω!
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Χτες (Σάββατο πρωί) δεν ξύπνησα καλά. Με το που άνοιξα τα μάτια μου, εμφανίστηκαν νεφελώματα αναμνήσεων και άρχισαν να με βαράνε με ρόπαλα. Αργότερα, μπήκα σε πειρασμό και έστειλα ένα μήνυμα που δεν μου έπρεπε να στείλω... και κάπως έτσι άρχισαν όλα...!!!

Αφού η μέρα κύλησε σχετικά ομαλά, το βραδάκι ήρθε ο Αδιόρθωτος με τον Ψηλό να πάμε να πιούμε κάνα ποτό. Ξεκινήσαμε το πιόμα από ένα παρακμιακό μπαράκι που ήμασταν μέσα όλοι κι όλοι 7 νοματαίοι (μαζί με τον ιδιοκτήτη). Αφού βαρεθήκαμε, είπαμε να πάμε για clubbing! Πήγαμε σε ένα τελειωμένο club και έπαιζε αρχίδια μουσική και πριν καν τελειώσουμε το πρώτο ποτό, θέλαμε να φύγουμε. Τότε ο Ψηλός πέταξε ΤΗΝ ιδέα να πάμε σε κωλόμπαρο. Έτσι όπως ήμασταν και τα τρία καψουράκια, σκεφτήκαμε πως θα ήταν καλή η ιδέα να πούμε τον πόνο μας σε καμιά πουτάνα, να κάνουμε χαβαλέ και να πιάσουμε και λίγο κωλαράκι "για το καλό". Δεν είχαμε πολλά λεφτά μαζί μας ( γύρο στα 240 ευρώ) αλλά σαν παιδιά της πιάτσας (εδώ γελάμε - χοχοχο!) δεν θα μας έπιαναν μαλάκες οι πουτάνες να πληρώσουμε "χρυσά" τα κεράσματα.

Αφού λοιπόν πήγαμε και την αράξαμε, μετά από 5 λεπτά κατέφτασαν και τα κορίτσια στην παρέα μας! Την πρώτη, μια ξανθιά ουκρανέζα (αν θυμάμαι καλά) την έπιασε στο μπλα-μπλα και στα κεράσματα ο Αδιόρθωτος. Μετά κατέφθασαν δυο "αραπίνες λάγνες ερωτιάρες" και πήρε την μια ο ψηλός και τη άλλη εγώ.

Ήτανε αστέρι η πουτάνα! 21 χρονών από την Γκάνα με τρελή κωλάρα! Συνεννοούμασταν τα αγγλικά και εκεί ήταν όλο το γέλιο! Τα αγγλικά μου είναι χάλια και τα ελληνικά της ακόμα χειρότερα. Ούτε εγώ καταλάβαινα καλά-καλά τι έλεγα, αλλά εκείνη τα έπιανε (και δεν ήταν τα μόνα που έπιανε). Μου χάιδευε τις ρόγες, το καυλί, μου τρίβονταν και εγώ κυρίως της χάιδευα τον κώλο, κι όλα αυτά ενώ συζητούσαμε για τρομερά θέματα (π.χ. για τους κρίκους στα αφτιά, στην μύτη, για την πρώην μου, για την Σακίρα, κ.α.). Η πουτάνα έπινε τα ποτά (το νερό δηλαδή που της έβαζαν για ποτό μαζί με τις μάρκες που έπαιρνε από το κάθε κέρασμα) σαν πουτάνα! Η δουλειά της είναι αυτή βέβαια και καλά έκανε! ... Σε μια φάση ακούω τον αδιόρθωτο να λέει στην ξανθιά: "θέλω να σε ξεσκίσω". Εκείνη τη στιγμή πήγα να πνιγώ προσπαθώντας να κρατήσω τα γέλια μου.

Αφού κεράσαμε κάμποσα, τις σουτάραμε, αφού πρώτα μας έδωσαν τα τηλέφωνα τους κι η μαυρούλα, μου είπε να την πάρω αύριο η μεθαύριο που δεν δουλεύει (κάνει την "extra" δουλειά τότε). Περιμέναμε λογαριασμό γύρο στα 200 ευρώ το πολύ... και μας ήρθε 380!!! Μας ήρθε μαζί με το εγκεφαλικό!!! Το πρώτο που μας ήρθε στο μυαλό είναι να το μπατάρουμε και να φύγουμε, αλλά δεν μας έπαιρνε! Ο αδιόρθωτος είπε σε μια γνωστή του μεγαλο-πουτάνα (που μάλλον ο ομορφάντρας ο ψηλός θα της φάει τσάμπα την Δευτέρα - είναι μπάζο και πηγαδομούνα, αλλά κάνει καλή πίπα, από ότι λέει ο Σάκης, και ο λόγος του Σάκη είναι νόμος!) να κάνει κάνα σκόντο στην τιμή γιατί μας έπιασαν τον κώλο, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα! Αφού συνήρθαμε από το σοκ, ψάχναμε πρωί-πρωί με τον ψηλό να βρούμε λεφτά. Με 380 ευρώ θα είχαμε γαμήσει τρελά γκομενάκια κι δε θα είχαμε μείνει με το καυλί στο χέρι!

Σε όλον τον γυρισμό κλαίγαμε τα λεφτά μας και λέγαμε τι μαλακία κάναμε! Ο Ψηλός φταίει που είναι πολύ καυλιάρης και δεν μαζεύεται (χοχοχοχο), άλλωστε είπε πως θα τα κεράσει όλα γιατί είναι XL άνθρωπος. ... Πήγαμε να πιάσουμε κώλο κι αντί να πιάσουμε, μας έπιασαν τον δικό μας... και μας τον ξέσκισαν κιόλας!

Το μόνο θετικό της όλης φάσης είναι ότι φρέσκαρα τα αγγλικά μου!

Ηθικό Δίδαγμα: Μην πηγαίνετε σε κωλόμπαρα που δεν ξέρετε κάποιον άντρα που δουλεύει μέσα!

Κανόνας: Να κάθεστε μακριά από το bar!

Το άρωμα της χαδιάρας δεν έχει φύγει από πάνω μου ακόμα, για αυτό θα κάνω ένα μπάνιο και θα την πέσω για ύπνο.

Άντε καλημέρα και καλό μήνα!!!


Υ.Γ.1. Μακάρι να ήταν Πρωταπριλιάτικο αστείο!

Υ.Γ. 2.Το post τούτο θα το βγάλω και στο Blog του αδιόρθωτου (μην το παρατάς ρε!)

Υ.Γ.3. Η αραπίνα και η μαγαλοπουτάνα μου είπαν ότι έχω ωραία μαλλιά και να τα μακρίνω κι άλλο, με τέτοιο τρόπο που παραλίγο θα τις πίστευα!

Υ.Γ.4. "Αγαπάμε" τις πουτάνες!!!

3 σχόλια:

Little A είπε...

xaxaxaxaxaxaxa
Άντε καλό μήνα reb! ;)

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

AAAAAX!Είναι υπέροχο να είσαι πιτσιρικάς! Και αυτό είναι νόμος!

r3b3t0skil0 είπε...

Little A, επίσης καλό μου! :)

Vasilia, είναι όντως νόμος! Αλλά αν θεωρούμε εγώ πιτσιρικάς, τότε θεώρησε και εσύ, γιατί με περνάς μόλις δυο χρόνια! :)

Ο αναστεναγμός σου, μου άρεσε (όπως και το blog σου)! ;)