Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

WB r3b3t0skil0


(μια άσχετη εικόνα στην αρχη του post, γιατί έτσι κάνουν πλέον οι ψαγμένοι μπλόγκερς όταν δεν βάζουν κάνα ξέκολο)





Βασικά να πούμε, καλησπέρα σας!

Πάει πολύς καιρός που σε χω παρατημένο ρε συ bloggaki... Γιατί έτσι; Γιατί σου ξηγήθηκα απονιά ε;

Ειλικρινά δεν θυμάμαι ποσο καιρό έχω να σε πάρω στα σοβαρά, όπως κάποτες που γουστάραμε παρεούλα και λέγαμε τα δικά μας. Θα χουν περάσει δυο χρονάκια ίσως και παραπάνω... Βρώμικα χρόνια, χαμένα χρόνια, αδειανά χρόνια, ηλίθια χρόνια, όμορφα χρόνια!

Βλέπεις τώρα, ρε συ, γέμισε ο τόπος από blogs, και γίνετε του re-post το κάγκελο. Όλοι στον πόλεμο των likes μπας και βγάλουν κάνα ευρώ από τις διαφημίσεις της google. Ξεφτιλίκια σου λέω, ρε δικέ μου!

Δεν βγάζουν καύλα, ρε!

Στον πούτσο μας τα likes τους, στα αρχίδια μας και οι αναγνώστες τους! Ούτε μια τρίχα από τα αρχίδια μας δεν φτάνουν. Λόγια χωρίς αίσθημα, λόγια χωρίς αιτία, λόγια των facebookάκιδων, των wanna be δημοσιογράφων και του κάθε γαμιόλη που θέλει να κρυφτεί πίσω από την κωλοοθόνη του. Ένα κάρο γράμματα για το τίποτα...

Γάμα τους τώρα αυτούς... Στα δικά μας τώρα... Ξανασήκωσα πριν καμιά βδομαδούλα server για e-radio. Και το όνομα αυτού: Radio Corpse. Ξέρεις εσύ... Έτσι για να βγάζουμε γούστα... για την πάρτι μας!

Λοιπόν καμάρι, σε αφήνω τώρα, αλλα να ξέρεις πως αυτή την φορα θα τα ξαναπούμε σύντομα!




Υ.Γ. Οι τρεις αναγνώστες που έχω δεν ξέρω από που ξεφύτρωσαν, εγώ όταν σε παράτησα δεν υπήρχαν τέτοια κόλπα... Αλλα έχω και τα τρία μου μέσα στο βρακί μου ακόμα και έτσι θα επιτευθεί το balance, μην μου ανχώνεσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: